Eerste dag Balaton! - Reisverslag uit Zamárdi, Hongarije van LTTRSJ - WaarBenJij.nu Eerste dag Balaton! - Reisverslag uit Zamárdi, Hongarije van LTTRSJ - WaarBenJij.nu

Eerste dag Balaton!

Door: Robinski en Stephen

23 Februari 2010 | Hongarije, Zamárdi

Gister na een treinreis van meer dan 2 uur in een crappy trein waar alles kan en mag, aangekomen bij het meer waar het festival plaatsvind!! Van de vrienden van Tamas, was het verplicht shotjes plaatselijke palinka en whiskez te drinken in de trein voor 12 uur smiddags, hier gaven wij dan ook gewoon gehoor aan, maar niet in de mate dat zij dat deden, daarom ook onze bijnaam volgens hun. the dutch pussycat dolls! erg grappig hoor...

aangekomen in een prima hotel aan het water, lekker gaan chillen en genieten van het toen nog mooie weer'!! dit is inmiddels wat omgeslagen. Dit mag de pret echter niet drukken!

rond een uur of 7 zijn we dan toch maar vertrokken naar het festival, waar we ons gelijk waanden in een omgeving van veel vrouwen en heerlijke muziek, echt heerlijke muziek. De hongaarse halve liters konden dan ook niet in het plaatje ontbreken. en toen begon het dan ook echt. (Ralph wees Jaloers!!) om 22 uur begon Underworld te spelen, we zijn dan ook gelijk met zijn 4en naar voren gelopen en gaan staan genieten van de topmuziek! Helemaal uit ons dak gegaan en echt een van onze beste avonden ooit beleefd!!! Vooral toen het nummer Born Slippy werd gespeeld gingen de 20.000 of meer bezoekers allemaal uit hun dak!!

Echt wat een belevenis!! met de gedachte voor jullie schildknaapjes, We wish you were here!!

we gingen rond een uur of 1 naar huis, toch redelijk kapot van de lange treinreis hier naartoe, nog even heerlijk nagenoten van de topavond!v

zoals ik al zei wat minder weer vandaag, dus een beetje rustig tafeltennissen en de tour proberen te volgen!! Wat nog wel moet worden opgemerkt is dat hier in het zuiden van hongarije veel maar dan ook echt veel minder mensen Engels spreken. En daarnaast zijn onze plannen wat gewijzigd, we gaan nu na het festival eerst onze reis vervolgen richting Bratislava en daarna naar Vienna!!

Daarnaast hebben we ook nog een klein wijnreisje aangeboden, maar jammer genoeg echt uit de richting, want die wijnreis is echt in het zuiden van hongarije, richting Servie! dus dat slaan we waarschinlijk over.

Volgens mij was dit het nog wel even, vanavond van de lokale specialiteiten genieten (verschillende soorten lever á la magyarash, bsh bah)

foto's komen eraan!!

Groeten en tabee